טנטרה: דרך עיסוי ופסיכותרפיה טנטרית


גילאים 31 עד 57 

השערים ללידה מחודשת והתחדשות 31, 42, 51 
מעל גיל 60 התהליך להתחדשות נסגר, והאפקט של השיטה יורד לאפס.

  • מרגיש שיש לך הכל ומשהו בפנים לא מצליח להתמלא?
  • לא מצליח להרדם כל לילה בלי אוננות?
  • חווה ירידה בחשק והתפקוד המיני בשנה האחרונה?
  • חש עייפות כללית או תשישות נפשית?




80% מהמטופלים שלי במהלך ה12 שנה האחרונות הם נשואים (גילאים 31-57) , 
בעלי קריירות מצליחות,  מדווחים על מצב של תסכלול מיני עם האישה עקב התעוררות תשוקה לבני בינם שאינם יכולים לנתב או להתמודד״



ג' מרמת גן, בן 43, נשוי +4: 
״אושר, שמע! זו הייתה אחת החוויות המדהימות שהיו לי אי פעם, עברתי איתך פה משהו מטורף מבחינתי, בחיים גבר לא נגע בי, אבל המגע שלך כאילו החזיר לי את הנשימה. אני מרגיש חשמל זורם לי עדיין בגב ועולה לי עד הראש. זה הזוי ! אני כבר 4 שנים שלא מצליח להגיע לזקפה מול אשתי, ואתה רואה איזה גבר ספורטאי אני,  היא כבר לא מושכת אותי למרות שכולם יגידו שהיא הכי סקסית בעולם, אבל אני לא מעוניין ללכת לנשים אחרות. זה כמו נס שפגשתי אותך״.   



זה קרה לפני הכל אצלי: 


ילד טוב ותמים, עשיתי רק את מה שציוו עלי, היה חשוב לי להיות מקובל והקרבתי - את עצמי!  הקרבתי את מיניותי, את מאוויי, הלכתי לאיבוד בין עבודות ששנאתי, חיפשתי אהבה בכל מקום, זייפתי, שיקרתי, התקשתי להתחבר לאנשים, העדפתי להיות לבד, ואז הגיע ה״מרד הגדול״ - בעטתי בהכל!!!!
מכרתי את כל רכושי, ונסעתי רחוק, רציתי ללכת לאיבוד - כדי למצוא את עצמי מחדש.

מגיל 8 עסקתי ביעוץ, תחילה חקרתי את קיומי דרך לימוד אסטרולוגיה, נומרולוגיה וקריאת כף יד ופנים (החופש היחידי שהיה לי אל מעבר לדעת)
בגיל 27 פתחתי את הקליניקה הראשונה לטיפול ״גוף- נפש״ בתל אביב, התחלתי את תהליך הגילוי העצמי האמיתי, משם את פיתוח השיטה אותה מציע כיום בעולם וכמובן בארץ.

השיטה הטנטרית לגברים המדהימה בעולם - מיועדת לגברים שתקועים בשגרה צרה ואפורה, לגברים שרופאים ירגיעו את מאווהם וכעסם על העולם בעזרת ״ציפרלקס״ (הכדור הממלכתי לטיפול בחרדה).

לקח לי 8 שנים לפתח ולבסס את השיטה הטנטרית לגברים, ולאחר שניסיתי אותה על אלפי גברים בעולם. 

התפלאתי לגלות כי מ 2006 בכל מקום בו התיישבתי בעולם, נפגשתי עם אותו פרופיל גברים:


 גילאי 30- 57, נשואים (בד״כ עם ילדים) , חיי מין דלים עם האישה, סקרנות הומוסקסואלית לא ברורה, והבולט מכל ״גברים מרצים״.






החור שבלב? מכיר?

חשים כלואים בתוך ה״גבר המושלם״: חזות גברית מתוקתקת, בית גדול, אישה נאה, ילדים מוצלחים, יש הכל בחומר אך האויר בפנים דליל מחמצן . התחושה היא חסר!!!!!



גלה עוד: